Alla inlägg under februari 2010

Av Therese - 14 februari 2010 23:10

Funderar på att lägga ner bloggen eftersom jag aldrig skriver längre.

Tror att den här bloggen dog ut helt när jag flyttade. Den hör kanske ihop med mitt liv hemma i Eskilstuna, men inte med det jag lever nu.


En tanke är att starta en ny blogg som mer är den personen jag är nu. För att min familj och vänner hemma ska kunna läsa om vad jag har för mig om dagarna och hur jag mår. I och för sig så behövs det inte en blogg för just dom ändamålen eftersom jag pratar med dessa personer ändå. Men jag saknar att skriva av mig lite då och då så en blogg vore kanske bra. Dock blir den nog inte lika personlig som innan, inga känslor och sånt utan mer allämnt om mitt liv i Stockholm. För allt det andra väljer jag att dela med mina allra närmaste vänner och min familj.


Så nu har ni en liten förklaring till varför det inte uppdateras något här.

Kram på er

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards