Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Nästa vecka??!!!!

Av Therese - 28 december 2009 23:12

Har inte fattat, fören Michaela påminde mig idag, om att det är nästa vecka jag börjar jobba. Har ju hela tänkt att det först ska bli nyår, sen ska familjen till Stockholm över dagen för och träffa Charlotte och Johan, sedan är det flytt och sen då börjar jag jobba. Dock ska allt detta innefattas på 1 vecka vilket jag inte riktigt har förstått än. Spännande!!


Idag var jag och Lisa på stan. Hittade en kjol på rean, endast 100 kr, vilket kap! O riktigt snygg var den oxå! :D Blev även förälskad i ett par örhängen från Glitter, liknande de förra jag köpte där men dessa var av hängande modell. Även dessa med 50%. Tog en fika/lunch, mysigt!! <3

Kvällen har spenderats här hemma med Erik framför två filmer, pizza och vin+julmust, perfekt måndagkväll.


Imorgon ska jag göra massa tråkärenden men på eftermiddagen blir det ansiktsbehandling vilket ska bli skönt :)


Fick mail från examinatorn idag i examensarbetet, han lägger in oss i systemet efter helgerna, så då är vi helt godkända!! Wiieee!!!!   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 14 februari 2010 23:10

Funderar på att lägga ner bloggen eftersom jag aldrig skriver längre. Tror att den här bloggen dog ut helt när jag flyttade. Den hör kanske ihop med mitt liv hemma i Eskilstuna, men inte med det jag lever nu.   En tanke är att starta en ny blog...

Av Therese - 4 januari 2010 21:31

Fick mail från förskolan idag. Va bifogat en grovplanering för den närmsta veckan. Ser riktigt bra ut. Samtidigt som man är lite nervös så ska de bli så himla kul att vara med från start, att lixom få vara den som är med och bestämmer på en gång hur ...

Av Therese - 4 januari 2010 10:46

Nyår har passerat och vi är nu inne på 2010-talet. Tiden går så himla fort, känns inte som att det var längesen vi firade in 2000-talet. Nyår spenderades alltså med en massa festligheter ute hos Michaela och Micke. Massa trevligt folk som även infann...

Av Therese - 27 december 2009 19:18

Jaha, julen har passerat och nu inväntar jag nyår! Har haft en riktigt skön och mysig julhelg med familj, släkt och vänner. Har blivit en del kvällar med vin, sällskapsspel och film. Syrran var här en kort visit, kul att hon kom hem även om det i...

Av Therese - 19 december 2009 14:47

Som jag och Michaela har gått och våndats denna vecka. Hade till och med bokat in dagar under jul och nyår för att sitta med de ändringar vi var helt övertygade om att vi skulle få. Men väl på opponeringen så var vi så jäkla bra. Alla tyckte att det ...

Ovido - Quiz & Flashcards